Vodeći se zakonskim obavezama, strateškim opredjeljenjima i principima dobrog upravljanja, Ured za reviziju institucija u Federaciji Bosne i Hercegovine donio je Plan i program rada za 2025. godinu, kojim su definisane aktivnosti iz oblasti finansijskih revizija, revizija učinka, kao i podrške kroz razvojne, pravne, administrativne, IT i komunikacijske segmente.
U 2025. godini predviđeno je započeti nekoliko ključnih inovativnih aktivnosti koje se odnose na jačanje digitalizacije i implementaciju djelotvornijih komunikacijskih alata, istraživanje i razvoj nove metodologije, jačanje saradnje i razvoj ljudskih resursa.
Planirano je obavljanje 123 finansijske revizije (69 revizija finansijskih izvještaja i usklađenosti s relevantnim zakonima i drugim propisima i 54 revizije praćenja postupanja po preporukama) i devet revizija učinka, uz fokus na revizije praćenja realizacije preporuka iz ranijih izvještaja, u skladu s preporukama SIGMA-e. Vodeći se ovom preporukom, kao i međunarodnom praksom, te principima efikasnosti i ekonomičnosti, Ured za reviziju stavio je u veći fokus praćenja implementacije preporuka iz prethodnih revizija kako bi se postigao veći efekat u njihovoj realizaciji. Posebna pažnja posvećena je unapređenju javnog sektora kroz revizije budžetskih korisnika, jedinica lokalne samouprave, vanbudžetskih fondova, javnih ustanova i preduzeća u većinskom državnom vlasništvu.
Revizije učinka će se fokusirati na ključne društvene teme poput upravljanja otpadom, oduzetom i zaplijenjenom imovinom i prekršajnih postupaka u saobraćaju. Planirano je objavljivanje sedam izvještaja i sprovođenje dvije glavne studije, s ciljem unapređenja ekonomičnosti, efikasnosti i efektivnosti javnih resursa.
Detaljan Plan i program rada za 2025. godinu dostupan je na web stranici Ureda za reviziju institucija FBiH: www.vrifbih.ba